روز نوشته های دو نفر!

هرچی و هر وقت که بخوایم میایم و اینجا می نویسیم ولی سعی میکنیم روز به روز آپ دیت بشه (-;

روز نوشته های دو نفر!

هرچی و هر وقت که بخوایم میایم و اینجا می نویسیم ولی سعی میکنیم روز به روز آپ دیت بشه (-;

یادت میاد؟

یادت میاد چی شد که من یک دفعه عاشقت شدم؟     بدون اینکه بذاری وارد قایقت شدم.     یادت میاد نگات پر از شکایت و فاصله بود.     اما به جاش نگاه من صبور و پر حوصله بود.     یادت میاد وقتی بهت گفتم چقدر دوستت دارم.     گفتی ببین من فرصت این قصه ها رو ندارم.     یادت میاد با این جواب خسته شدم از زندگی .     تو رفتی و من موندم و یه دنیا غرق تشنگی.     یادت میاد به چشم تو فقط یه دیوونه بودم.     یا مثل یه مرغ غریب دنبال یه دونه بودم.     یادت میاد که عمر من وقف تو و پنجره بود.     یه روز چشمت افتاد به من این بهترین خاطره بود.     یه روز چشمت افتاد به من این بهترین خاطره بود.     یه روز چشمت افتاد به من این بهترین خاطره بود.     اون وقت دل من خودشو به چشم تو سپرده بود.       یادت میاد حتی یه بار دلت واسه دلم نسوخت.     چشات یه بار نگاهشو به چشم عاشقم ندوخت.     یادت میاد گفتی باید به دوریت عادت بکنم.     باید تو رویاهام به تو بازم محبت بکنم.     یادت میاد تو رفتی و به ارزوهات رسیدی.     به سادگی رو رویاهام یه خط قرمز کشیدی.     اگر چه یادت نمیاد اما میخوام دعات کنم.     برنمیگردی ولی من بازم میخوام دعات کنم.

نظرات 5 + ارسال نظر
نیما یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.thedawnisclose.blogsky.com/

قالب وبلاگت خیلی قشنگه. راستش متن آخرین پستت خونده نمی شه روی کامپیوتر من. چی کار کنم؟

[ بدون نام ] یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
شعر زیبایی بود...همیشه از یه دفه شروع میشه...و میشه یه زندگی یا همه زندگی...

نیما سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:50 ب.ظ http://www.thedawnisclose.blogsky.com/

آره سر می زنم حتما. با لینک بازی هم مشکلی ندارم.

دریا چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:54 ب.ظ http://darya6112.blogfa.com

سلام*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨)زیبا بودگلم ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*[گل][گل]

نیما پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.thedawnisclose.blogsky.com/

من هنوز هم نتونستم این پست رو بخونم! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد