روز نوشته های دو نفر!

هرچی و هر وقت که بخوایم میایم و اینجا می نویسیم ولی سعی میکنیم روز به روز آپ دیت بشه (-;

روز نوشته های دو نفر!

هرچی و هر وقت که بخوایم میایم و اینجا می نویسیم ولی سعی میکنیم روز به روز آپ دیت بشه (-;

اگه از تو ننوشتم فکر نکن سرم شلوغه.

اگه از تو ننوشتم فکر نکن سرم شلوغه.

توی زندگی یه وقتا تنهایی رمز عبوره.

اگه از چشات گذشتم فکر نکن عاشق نبودم.

مطمئن باش توی دنیا دل به تو سپرده بودم.

خیلی سخته بگی میرم وقتی که میخوای بمونی.

وقتی میخوای تو خیالت شعرای قشنگ بخونی.

من گذشتم از تو اما تو همیشه بهترینی.

مثل اشکی واسه چشمام موندگاری و صمیمی.

من میخواستم توی خیالم از تو تا ابد بخونم.

تنها باشم بی حضورت راز چشماتو بدونم.

من میخواستم واسه دردام .تنهایی خونه بسازم.

با نت ها ی مهربونیت شعرای قشنگ بسازم.

میدونستم وقتی میرم دیگه تا ابد غریبم.

واسه چشم خیست حتی بیوفاترین فریبم.

شاید امروز که سیاهی رخنه کرده توجودم

 بدونم که راستی راستی روزی عاشق تو بودم.

نظرات 3 + ارسال نظر
؟؟؟؟ چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.hessemoshtarak.blogfa.com/

www.night-skin.blogfa.com

ye sari inja bezan
ghalebesh khooban

ابی جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:33 ب.ظ http://ebi-for-you.blogfa.com

خدایا از همه ی آدم هایی که دلشون اَلکی برای یکی می سوزه متنفرم

خدایا از اون هایی که فقط برای رفع بعضی از نیازهاشون

، پاها شونو رو عشق و دل داده گی آدم های ساده ای مثل من می گذارند بدم میاد

خدایا از اون هایی که معنی زندگی شون تحمل دنیاس

و جرات وایسادن ندارن حالم بهم می خوره

، خدایا از اون هایی که نو شته هاشون فقط نوشته س ُ عملش برا شون سخته متنفرم

خدایا شکایت کردن از تو هم گناهه هم کــُفر

اما نمی دونم خدا چرا من از هر کسی که خوشم میاد یه جوری اونو از من میگیری

دیگه خسته شدم

دیگه خسته شدم

دیگه خسته شدم

تازه می فهمم زَجر یعنی چی ؟

اما هنوز اینو نفهــمیدم

چــــــــرا همه ی زجر ها ماله منه

، این همه آدم ها عاشق می شن به عشقشون می رسن

، اما من تو کوچه ی اول می بازم

خدایا قسم به همه ی اون هایی که یه روز هایی سر نمازم

، برای نگهداشتن عشقم شفاعتم و پیشت می کردن

، قسم به همون موقع ها که دستام از همه جا بریده بود

، قسم به اون شب هایی که به یاد عزیزی می خوابیدم که بهم بخشیده بودیش

دیگه نه عاشق می شم

، نه دل به کسی میدم

فقط یه چیزی ازت می خوام

، خدایا منو دیگه عاشق نکن

، دیگه طاقت هیچ شکستی رو ندارم

، خدایا اگه یه روزی باز عاشق شدم می خوام اون روز

روز آخرم باشه

دریا یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.darya6112.blogfa.com

وقتی که دیگرنبود،
من به بودنش نیازمندشدم.
وقتی که دیگررفت،
من به انتظارآمدنش نشستم.
وقتی که دیگرنتوانست مرادوست بدارد،
من اورادوست داشتم.
وقتی که اوتمام کرد
من شروع کردم...
وقتی اوتمام شد...من آغازشدم.
وچه سخت است تنها متولدشدن،
مثل تنها زندگی کردن است...
مثل تنهامردن!

سلام مهربون
ممنون بهم سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد