روز نوشته های دو نفر!

هرچی و هر وقت که بخوایم میایم و اینجا می نویسیم ولی سعی میکنیم روز به روز آپ دیت بشه (-;

روز نوشته های دو نفر!

هرچی و هر وقت که بخوایم میایم و اینجا می نویسیم ولی سعی میکنیم روز به روز آپ دیت بشه (-;

شعرهای قشنگ من....)من نگفتما)

 

 از نامت شراره های عطش زبانه میکشد.وقتی

 

بیایی  بر هفت سین سفره مان نام

 

تو را اضافه خواهم کرد.

 

 

فرشته ای را در قطعه سنگ مرمری دیدم و انقدر

 

 ان سنگ را تراشیدم تا او را

 

ازاد کردم.

 

ان چنان زی که گر از حادثه بر باد روی

 

حسن نامت نگذارد که تو از یاد روی

 من صدای نفس باغچه را میشنوم و صدای

 

ظلمت را وقتی برگی میریزد.

 من در این تاریکی فکر یک بره ی روشن هستم

 

که بیاید علف  خستگی ام را

 

بچرد

 

 هر کجا هستم باشم.اسمان مال من است.پنجره

 

 فکر هوا عشق زمین مال من است.

 

 

مژه بر هم نزنم تا که ز دستم نرود

 

 ناز چشم تو به قدر مژه بر هم زدنی است.

خوش به حال لک لک ها که مرگشون گاف نداره.

 

خوش به حال لک لک ها که عشقشون قاف نداره

 

خوش به حال لک لک ها که خوابشون واو نداره

 

با بالها ی سپیدشون تو اسمون پر میزنن

 

رها و شاد بی دغدغه به هر کجا سر میزنن

 

شاد وخوشن تو ی هوا از عشق پر پر میزنن

 

  شاعرش مرحوم حسین پناهی بازیگری که من خیلی دوستش داشتم.

نظرات 3 + ارسال نظر
؟؟؟؟ جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.hessemoshtarak.blogfa.com/

salam
weblogetoon khoobe vali ghalebesh mizane too zoghe adam
vali matalebet khoobe
man mizaramet too peyvandam
movafagh bashi

غزل جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ب.ظ http://www.loyal-girl.blogfa.com

سلام
ممنون که اومدی بی قرارستان
من هم اومدم که بمونم


خوبرویان جهان رحم ندارد دلشان
باید از جان گذرد هر که شود عاشقشان

روزی که سرشتند گل پیکرشان
سنگی اندر گلشان بود همان شد دلشان

X .:. دختر برفی .:. X شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ق.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سهلامممم
چطولی شکوه جوووونم؟
چرا نتونی نظر بدی؟!!
یه بار دیگه سر بزن ایشالله میشه :)

منتظرتم عزییزم ....
بوووووووووووووووووووووووس

روزات برفی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد