روز نوشته های دو نفر!

هرچی و هر وقت که بخوایم میایم و اینجا می نویسیم ولی سعی میکنیم روز به روز آپ دیت بشه (-;

روز نوشته های دو نفر!

هرچی و هر وقت که بخوایم میایم و اینجا می نویسیم ولی سعی میکنیم روز به روز آپ دیت بشه (-;

سلام

سلام.من اول به خودم گفتم که تو این وبلاگ فقط عکس بذارم و همین کار هم داشتم میکردم (البته به کمک ارش) ارش بهم گفت میخواستی یه سلام علیکی با بر و بچ میکردی و من هم تازه یادم اومد بعد از چند تا پست بیام وسلام کنم.تازه بعدش به این فکر افتادم که غیر از عکس شعر هایی و که تو چند سال دائم جمع کردم هم بنویسم.خوب پس بریم سر اصل مطلب:

سلام

من زیاد خوش سلیقه نیستم و تو کارم هم وارد نیستم(منظورم وبلاگ نویسیه) ولی خوب انتظار دارم هر کسی میاد به ما سر میزنه نظرش هم بگه.اگه دلش خواست هم تو نظرات فحش هم بده.ما به دل نمیگیریم. در ضمن همون طور که گفتم من این شعر ها رو جمع کردم از هر جا رسیدم و به نظرم قشنگ اومده نوشتم منظورم اینه که شاعر نیستم و بعضی وقتها از شعری تو کپی کردم.اصلا هم یادم نیست از کدوم وبلاگ.پس اگه یکی اومد ودید شعرش اینجاست نیاد منو ضایع کنه. تو نظرات بگه چه کار کنم منم یا مینوسم از کدوم وبلاگ یا پاکش میکنم.خوب دیگه زیاد وراجی کردم.فعلا بای.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد